2021-03-12

HAU PARTIDU BEREZIA!

HAU PARTIDU BEREZIA!!!


2019ko maitzaren 14an, Basauri. Goizeko 11etan partidu bat izan nuen Basauriko talde baten kontra. Ah, zelako partidua! Oso goiz berezia izan zen.          

Ver baloncesto online en vivo La Resistencia del Palau
Nerbiokin nengoen baina jolasteko gogoekin ere. Partidua hasi zenean, lehenengo hamar minutuetan 0-0 joan ginen, baina bigarren zatian 14-20ra ailegatu ginen. Hirugarren zatia ondo amaitu zen irabazten joan ginelako. Poztasunez beteta geunden!

Laugarrena hasi zenean ni defendatzen ninduena ni baino askoz ere handiagoa zen eta kanasta guztiak sartzen zituen. Laugarren zatiko azkenengo minutuetan nire defentsak bota ninduen lurrera. Hau mina! Hurrengo zatia jolastu gabe geratu nintzen hankan mina nuelako eta nire ekipoko partaide batek, Marko izenekoa,  ni ordezkatu ninduen. Markok, baloia hartu zuenean eta beste ekipoko defentsak ere, honek, Marko lurrera bota zuen. Kanporatua izan zen defentsa bi pertsona lesioekin egon ginelako.  Zorionez irabazi egin genuen!!! Eta pozaren pozez dena pasatu zitzaidan!!Creatividad en el baloncesto y cómo potenciarla | Campus WOB Campus WOB


Taldean ondorioak ez ziren egon, baina nigan eta Markorengan bai, lesioak izan genituelako portaera txar bategatik.



PARTIDU AHAZTU EZINA, LESIOEKIN ETA IRABAZIA!!!


No hay comentarios:

Publicar un comentario

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.

Erresuma Batua