2020-01-22

MASKOTAK ETXEEAN?

                                                      MASKOTAK BAI ALA EZ?


Gaur egun jende askok maskotak dauzkate bere etxean baina beste pertsona batzuek ez dute nahi
maskotarik eukitea.

Nik uste dut maskotak eukitea hobeagoa dela.


Nik beti pentsatu dut maskotek jende askori lagundu ahal diotela. Adibidez, itsuei, pertsona zaharrei, defendatu ahal zaitu…
Gaur egun jende asko geratzen da bakarrik etxeetan eta horregatik maskotaren bat berarekin egoten da bakar-bakarrik ez sentizeko. Horrela, itsua bada pertsona bat bada, txakur batek eraman ahal du kalera eta gidatu ahal dio nondik nora joan behar den.

Hala ere, beste jende askok ez du nahi maskotarik eukitea. 

Pertsona askok edo maskotak abandonatzen dituzte edo urte asko maskota haiekin bizitzen eta azkenean, hiltzen zaie eta oso triste sentitzen dira.                                                                                 

Kontuak kontu, maskotak eukitea laguntzen dizu gauza askotan eta nagusitan maskotaren bat izango dut.

Imagen relacionada
                          
          


                                                         

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.

Erresuma Batua