2020-10-23

ALBISTEA

UME GALDUA AGERTZEN DA 13        URTE GEROAGO


     2007an galdu zen umea orain agertu da Euskal Herriko errepideetan.


2007ko uztailaren 11n Mikel izeneko mutiko bat galdu zen Bizkaian, Euskal Herrian.  Desagertzean, 13 urte zituen, eta bere amak berriro errepide baten aurkitu duenean , 26 urte zituen. 

Bere gurasoek ere ez zuten ezagutu. “Eskolara joateko bidean galdu nintzen eta nire etxera bueltatzea pentsatu nuen, baina etxe okerrean sartu nintzen, eta hor hazi egin naiz 13 urte hauetan.” kontatu du Mikelek.

Etxean ez zegoen inor eta, jabea etortzean, umea zaindu zuen. Hamahiru urte pasatu behar izan dira Mikelek ihes egiteko eta bere etxean ez zegoela ohartzeko.


El Consistorio pacta con los vecinos el realojo para derribar Bloque  Portuarios | Las Provincias

MIKELEK HAZI ZEN ETXEA

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.

Erresuma Batua