2020-01-29

Maskotak etxean

  Maskota bai ala ez?


Betidanik pentsatu dut maskota bat izatea ez dela hain  txarra. Dendetan ikusten ditut
katu txikiak eta handiak.Gainera nire osabaren lagun baten katuak kumeak izan ditu.


Nire ustez katu bat izan ahal dut etxean nire gurasoak konbentzitzen baditut.


Alde batetik katu txikiak oso politak dira.
Gainera triste zaudenean animoak ematen dizkizute.


Hala ere kontrako iritziak ba daude. Adibidez batzuk ez dituzte nahi zeren eta garbitu
behar direlako.Gainera txakurra bada goizean,eguerdian eta gauean kalera atera behar dira

Horregatik katutxo bat izan nahi dut etxean nire gurasoak konbentzitzen baditut.
Resultado de imagen de gato
Resultado de imagen de gato

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.

Erresuma Batua