2020-01-29

Oporrak non pasatu

Mendia ala hondartza
Gaur egungo egoera jendeak hondartza joatea nahiago duela da.Oporretan jendea hondartzara joaten da
baina horaindik batzuk mendira doaz.


Nik beti pentsatu dut mendia hondartza baino azkos hobeagoa dela.Baina jendeari hondartza gehiago
guztatzen zaio.
Mendian haire freskoa arnastu ahal duzu eta milaka paisai daude gozatzeko.Gainera aldapak igotzen
kirola egiten da.Mendian hainbat gauza egin ahal dira.Egun osoa pasatu ahal duzu lagunekin edo
familiarekin.Merendero asko daude denetarik jateko.


Baina ere daude kontrako iritziak.Mendira joaten zarenean normalean nekatu egiten zara eta mendian
pizti asko daude, otsoak, hartzak, arranoak… Gainera mendian hainbat animali daude eta haien kaka
zapaldu ahal duzu.

Nire ustez mendia hondartza baino hobeagoa da.Ni hemendik aurrera mendira gehiagotan joango naiz.


Resultado de imagen de mendia




No hay comentarios:

Publicar un comentario

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.

Erresuma Batua