2020-01-29

Mendira ala hondartzara.

Nora joan oporretara?
Gaur egun oporretan batzuk hondartzara ala mendira joaten dira, baina, nola erabaki ahal duzu?

Nire iritziz, nahiago dut mendia, leku gehiago dagoelako. 
Honekin batera, mendian natura gehiago dago, zure txakurra ala katua paseatu ahal duzu, paisaiak daude eta animalia asko ikusi ahal dituzu. Era berean mendiara nahiago dut, pertsona gutxi dagoelako.

Beste batzuk ordea, hondartza nahiago dute, area beraientzat erosoa delako. Gainera 
ura gazitan bainatzea gustatzen zaiete eta eguzkitan egotea nahiago dute.

Nik uste dut lagunduko dudala jendea mendira joateko eta naturan egoteko.

Resultado de imagen de los pirineos"

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.

Erresuma Batua