2020-01-29

Oporrak non?

   



                                          ¿Mendia ala Hondartza?

Resultado de imagen de monteOrain dela asko, pertsonak oporretan hondartzara joaten ziren. Gaur egun berriz, mendira joaten dira. Zergatik? ba orain dela asko ez zirelako esistitzen kanping dendak eta mendiko zenbait tresnak.

Nik mendia nahiago dut.      
Resultado de imagen de PLaya

Nire iritziz hondartza harez beteta dago . Eta gero hare
hori kendu behar da eta dutxetako ura oso hotz egoten da. Gainera, mendian animalia politak daude eta pertsona gutxi egoten denez, hor lasai egon zintekez.

Beste batzuk ordea, hondartza nahiago dute, mendian
aldapak daudelako eta animalia asko daudelako, eta haien kakak edo txisak zapaldu ahal dituztelako.

Kontuaz kontu, mendia hobea dela esan daiteke. Horregatik
han bizi naiz eta beti saiatzen naiz mendira joatea oporretan.




No hay comentarios:

Publicar un comentario

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.

Erresuma Batua