2021-01-22

            Txiklea

 Kaixo nire izena Txikle da, eta 1860.urtean sortu nintzen.Antzinean hortzak eta ahoa garbitzeko erabiltzen ninduten eta baita munduko beste tribu batzuk negoziatzeko balio nuen.


Gaur egun, nire funtzioa lasaitzea eta estresa murriztea da.Gainera, zapore ona daukat.Orain gozoki denda guztietan nago.


Izan dudan momentu garrantzitsuenetariko bat izan zen chupachus batean sartu nindutenean, beldur pillo bat sentitu nuen.

Chupachus baten barruan nengoenean, umeak ireki zutenean,han nengoen ni eta ikaratuta egon nintzen.


Gaur egun,zapore eta forma asko ditut, adibidez:handiak,txikiak,marrubizkoak...


Oso txarto pasatzen dut lurrera botatzen nautenean eta jende guztiak zapaltzen naunean. Hori kenduta orain oso harro sentitzen naiz.



No hay comentarios:

Publicar un comentario

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.

Erresuma Batua