2021-01-22

Autobiografia

 

Jainkoa Izaten


1200 K.a. eta 146 K.a. bitartean jaio nintzen, Grezian. Jainkoen

semea naiz, eta horregatik merkataritzako jainkoa nauzue. 


Postariaren lanaren modukoa da nire lana: boteretsuen

txutxu-mutxuak komunikatzen ditut, bateri eta besteari, gelditu

gabe. Baina, hori egiteko, zapata bereziak ditut, eta oso azkarra naiz

bere laguntzaz.


Hermes, el dios griego de los viajeros

Nire bizitzan zehar gauza asko ikusi ditut: infernura joan naiz,

postaria izan naiz eta, gainera, beste Jainko inportanteak ezagutu

ditut.


Baina ez dutinoiz ahaztuko Troiako Gerra. Soldado eta errugabe

asko hil egin ziren, hiria suaz beteta zegoen eta, gainera, Troiaren

zaldiaren trikimailuari esker irabazi egin genuen. 


Eta horrela amaitu zen hamar urte eta gero, Greziak irabazi eta

Troia suntsituta. Ez nuen zuzenean parte hartu, baina hor egon

nintzen. Horregatik harro sentitzen naiz.


No hay comentarios:

Publicar un comentario

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.

Erresuma Batua