2021-03-21

Challenger espaziontzia

 CHALLENGER ESPAZIONTZIA



1986.ko urtarrilaren 28an gertatu zen eztanda zoritxarrez, hau da, orain dela 35 urte. Espaziontzia zerutik zihoanean handik eta 73 segundutara aireratu ondoren ozeano Atlantikoaren gainean suntsitu zen, Floridaren aurrean.


Astronautak, hau da, barruan zeuden pertsonak, zazpi ziren, eta zazpiak hil egin ziren istripuaren erruagatik.  


Beraien misioa, lurreko kontrolagailuen eta orbitan dauden beste satelite batzuen arteko komunikazioa ezartzea zen..


Rockwell International-ek empresak egin zuten espaziontzia baina istripua eduki eta gero  transbordadore espaziala Endeavourek  ordezkatu zion. 

Nik uste dut istripu larria izan zenez mundu guztiak ikusi zuela.

 

Nire ustez pena bat izan zen hilak egotea eta espaziontzia ondo ez funtzionatzea eta suntsitzea. 

Nik uste dut gauza bera berriro ez gertatzeko lehenengo probak egin eta gero aireratu behar 

dela espaziontzia, Badakit lehen ez zirela egiten hainbeste proba. Baina orain teknologia berriak daudenez ,gauza hoberantz joan da.  Espero dugu ez gertatzea gauza bera beste espaziontzi bategaz. 


              Bideo:https://youtu.be/CjzyCjyZojg

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.

Erresuma Batua