2021-06-07

 Usansolon, 2021 eko Ekainak 3

Alkate andre/juan hori:


Ni Xuban naiz, Usansoloko herritar bat. Hamaika urte ditut eta kexa bat egiteko idazten dizut.


Usansoloko Pertxin auzoan ume txikientzako parke bat dago.  Nire ustez, leku asko dagoenez, skatepark bat egin ahal da . Niri ez zait skatea egitea asko gustatzen baina ez legoke txarto skatepark bat egitea.Usansolon leku oso  ona da egiteko eta gainera ni Usansoloko Sakatea egitea guztatzen zaien jende asko ezagutzen dut.  

Denbora asko daramagu Usansoloko herritarrak skatepark bat eskatzen. Beste herrietako jendea ere  etorriko litzatekeskatea egitera. Jendeak ez dauka nondik ibili eta asfatotik ibiltzen dira, horregatik arazoak egon daitezke. Herrian ezkeintzen diren kirolak, futbola, saskibaloia eta igeriketa dira bakarrik eta ondo legoke beste kirol bat egiteko aukera izatea herrian.


Etxebarrikoa bezala egin ahal duzue, arkitekto bera kontratatu.

Ikusten duzunez, egoera ez da hain txarra, baina askoz ere gusturago egongo ginateke skateparkarekin.

Neurriaren bat hartuko duzuelakoan, agurtzen zaitut .

Xuban Eskalza


No hay comentarios:

Publicar un comentario

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.

Erresuma Batua