2021-06-07

KEXA-GUTUNA

Kexa-gutuna


Usansolon, 2021eko ekainaren 7a



Alkate andre/jaun hori:


Ni June Zamalloa naiz eta 11 urte ditut. Idazten dut hau, handientzako parke bat nahi dugulako. 


Guri asko gustatzen zaigu jolastea baina, parke gehienak txikientzako dira, Horretaz gain gu ezin gara egon parke batean, txikiak dauden bitartean, baita ere parkeak txikiak  eta aspergarriak dira.


Gauza da, handietzanko parke bat sortzea, tirolinekin, gauza handiekin, adibidez kulunkak handiagoak, txirristak handiak eta urarekin, udan erabiltzeko.Eta neguan, berogailu automatiko batekin, hotza denean, Baita ere parke hau, 9 urtetik 16 urterakoentzat izan daiteke.

Badakit zaila izango dela, baina saiatzeagatik ez dut ezer galtzen. 


Hartu ahal duzue Durangoko idea bat hartu.

Ikusten duzuenez orain egiteko egoera ez da ona, baina gauzak obetzen direnean, egiteko eskatuko nuke.


Hemen egongo naiz zuen erantzuna itxaroten.


June Zamalloa


No hay comentarios:

Publicar un comentario

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.

Erresuma Batua