2021-06-04

 Usansolon, 2021eko ekainaren 4a

Alkate jauna:


Ni Aingeru naiz, 12 urte ditut eta Usansolon bizi naiz. Nire kexa adierazi nahi dizut ikastolan bizi dugun egoeragatik. 

Patioko eremuan karpa bat baino ez dago. Horregaitik, euria egiten duenean denak buztitzen gara. Tenperatura handia egiten duenean beroa egiten du. Horregaitik, karpa gehiago ipini beharko zenituzkete.

Kontua da azken boladan 2 ordu eta erdiko patioa daukagula eta bero egiten duela. Beraz , umeak aspertu ez daitezen porteria berriak ipintzea eskatzen dut.

Ondorioz, karpak eta porteria berriak ipintzea nahi dut.

Ikusten duzunez, egoera ez da batere atsegina eta konponbideren bat bilatu behar zaio lehenbailehen.

Neurriren bat hartuko duzulakoan, agurtzen zaitut.

Aingeru

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.

Erresuma Batua