2020-04-07

PAPIROFLEXIA edo ORIGAMIA

NINJA LARROSA 
Orrialdeen markatzaile bat egingo dut, dibertigarria eta polita delako.
Irakurtzen dudan libubua, nondik noan markatzeko erabiltzen da.
Papiroflexia edo Origamia paper orriak tolestean datzan japoniar jatorriko artea da.
Ekialdeko filosofiaren arabera, origamiak lasaitasuna eta pazientzia ematen dio
praktikatzen duenari.
  1. Lehenik eta behin, triangelu bat egingo dut.
     
  1. Horren ostean, puntak erdira sartuko ditut. 
   
  1. Jarraian, puntaren erdia beherantza jarriko dut. 
   
  1. Gero, triangelua zabalduko dut berriro. 
 
  1. Ondorean, triangeluaren erdiko erpina beherantza tolestuko  dut.
 
  1. Behin hori eginda, albo bateko erpina barrurantz jarriko  dut.
 
  1. Azkenik, beste erpina  barruratz jarriko dut.
   
  1. Orain dekorazioa: Ninja larrosa egiteko. 
       




1 comentario:

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.

Erresuma Batua