2020-12-15

 NORK: Ikuxueintxaurralde@unkina.com

NORI: Hoolywood@hotmail.com

GAIA: Hoolywood-eko letrak

Kaixo, Hollywood-eko udalaren kultura arduraduna:

Kaixo, Uxue Intxaurralde naiz eta 11urte ditut. Bizkaikoa naiz, Usansolokoa hain zuzen ere, Galdako ondoan dagoen herrikoa.

Hollywood-era joan nahiko nuke uda onetan ni bakarrik .Bidaia eta hotela hartuta dauzkat baina nire interesa HOOLYWOOD-eko letretata joatea da. 

Zuen web orria ere bisitatu dut baina informazio gehiago behar dut nire bidaia egiteko, adin txikikoa naizelako.

Nire adineko umeentzat aktibitaterik dauden jakin nahiko nuke eta HOLLYWOOD-eko letretara joan naitekeen

Zure erantzunaren zain nago

Agur eta laster arte

UXUE INTXAURRALDE


No hay comentarios:

Publicar un comentario

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.

Erresuma Batua