2021-01-27

Akupunturako orratza

 


6000.k.a urtean sortu nintzen 

Gorputzetan egoten naiz

Nire  teoria eta praktika Txinan sortu zen. Aro Arrunta baino ehun urte batzuk lehenagoko dokumentuetan aipatu eta jaso ninduten lehen aldiz. Lehenago orratzak beharrean harriak zorroztuak eta hezur luzeak zorroztuak K.a. 6000 inguruan erabiltzen ziren akupuntura tratatzeko.


Nire momenturik garrantzitsuena izan zen famatu baten gorputzean egon nintzenean.

Eta nire momenturik txarrena izan zen  egun batean ez nuela  jarri nahi gorputzean eta horrez gain punta apurtu nintzen nahi gabe eta min asko egin nintzen.   eraman eta bendaje bat jarri zidaten,Segituan salaketa bat jarri zidaten ,10.000 eurokoa eta ez nuen  hainbeste diru ordaintzeko . Nire orratz lagunei galdetu nien ea eman ahal zidaten dirua eta bakoitzak 500 euro eman zidaten eta nire salaketa ordaindu nuen.

Gaur egun fin-fina naiz palillo  bat  baino txikiagoa naiz, nire buruaz harro nago jendea laguntzen dudalako.


No hay comentarios:

Publicar un comentario

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.

Erresuma Batua