2021-01-26

 Fastidiatzeko gauzarik onena

Antzinean, gizon bat oso asperturik zegoen eta umeak fastidiatzea asko gustatzen zitzaion, horregatik okurritu zitzaion ni sortzea. Pista bat, letretan kokatuta nago. Bai, TILDEA naiz.

Ni ere gaiztoa sortu nintzen gizona bezala, horregatik, ni pozik sentitzen naizen momentua da, umeak eta ni ez garenean ondo eramaten eta horregaitik nire momenturik onena umeak tildeak jartzen dutenean da, ez gara ondo eramaten.

Nire momenturik onenak Uxuerekin pasatzen ditut. Uxuek ez ditu inoiz tildeak jartzen eta andereñoek beti esaten diote tildeak jartzea eta beti hasarretzen da baina nik ordea pozik sentitzen naiz. Era berean, ni ere momentu txarrak ere pasatu ditut. Guztien artean, hau da: umeei ni jartzea gustatzen zaienean da.

Nitaz oso harro sentitzen naiz umeak fastidiatzea asko gustatzen zaidalako.

Ni naiz bai umeen gauzarik txarrena, Tildea. Dena dela ni beti egongo naiz zure bokaletan. Topatu ahal nauzu???




No hay comentarios:

Publicar un comentario

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.

Erresuma Batua