2021-01-26

Ni Yonaguni egitura naiz

 Kaixo ni Yonaguni egitura naiz ,1780 urtean sortu nintzen eta Japon kokatuta nago. Egun guztietan beti berdina egiten dut ura bildu ,baina 100 urte ondoren birus bat ateratzen dut eta mounstroak sortzen ditut ,adibidez: megalodoia, krakena, kolosalak... 


Ez dakizue zer gertatu zitzaidan egun horretan. Itsasoa gorri bihurtu zen Itsas-sorginaren ondorioz eta ni beldurtuta negoen.


Nire inpresioa da jende askok urpekaritza egiten duela ni ikusteko eta asko ikaratzen dira. 


Nire bizitzaren momentu garrantzitsuenak hauek izan dira: mounstroak sortu nituenean eta Titanic eta Perla Negra nire gainetik pasatu zirenean.


Momentu honetan handia, indartsua, misteriotsua eta azkarra naiz.


Istitutora joan nintzenean lagun asko egin nituen eta oso pozik ipini nintzen. Denetarikoa egin nuen: jolastu, etxekolanak egin eta ikasi.


Ez dut inoiz ahaztuko nire lagunekin, familiarekin, mounstroekin eta jendearekin pasatu ditudan momentuak.










 


No hay comentarios:

Publicar un comentario

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.

Erresuma Batua