2021-01-27

MAKAPAKA

 MAKAPAKA


Ni orain dela 500 urte sortu nintzen eta ez dakit zer naizen baina badakit zer izan nahi dudan handitan: ezer.

 Ni koba batean bizi naiz eta lagun asko ditut. Hile zuri arraroak ditut eta oso txikia naiz. Hiru adar ditu buruan. Beti nire baloiarekin eta trizikloarekin jolasten dut. Ez dut txuleatu nahi baina oso guapoa naiz, neskak nire atzetik datoz. Inadar asko daukat, egunero pesak ditut goizeetan. Ni gainera aktorea naiz ere  eta “JARDÍN DE LOS SUEÑOS”  deitzen den telesail batean lan egiten dut.


Niretzat egun inportantea “JARDÍN DE LOS SUEÑOS” programatik deitu zidatenean izan zen.Niri egun horrek bizitza aldatu zidan. Oso inportanea izan zen nire sentimenduak gorabehera asko zituzten baina orokorrean oso pozik nengoen. Nire karrerarako klabe izan zen zeren eta ez neukan dirurik eta orain telaisail bateko protagonista naiz. Gainera oso pozik nago nire lanarekin.  Horregatik 1720 ko arratsaldea tatuatu dut ipurdian.



Egun batean grabatzen nengoela ,bapatean argi foko bat gainera jauzi zitzaidan... Momentu horretan ilargira joan nintzen nire imaginazioan. Baina grabatzen zegoen langileak hospitalera deitu zuen korriketan, baina telefonoak ez zeukan koberturarik. Nik hemorragia bat neukan eta horrela segitzen banuen odol guztia galduko nuen. Grabatzailea lokaletik atera zen koberturaren bila. Azkenean hospitalera deitzea lortu zuen eta hospitaleko anbulantziak etorri ziren eta  ni barruan sartu ninduten. Hospitalean hemorragia gelditu zidaten eta hor hamabost egun geratu nintzen.  Hamabost egunak pasata etxera buelatu nintzen eta ezin izan nuen grabatu.


Orain oso pozik nago egunero egiten dudanarekin.







No hay comentarios:

Publicar un comentario

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.

Erresuma Batua