2021-01-27

Coronabirusa

Coronabirusa
 Coronavirus: una crisis no anunciada de impacto global
Kaixo nire izena coronabirusa da 2019 an gaio nintzen.Urtean agertu nintzen lehenengoz. Leku guztietan nago eta nire funtzioa pertsonak gaixotzea da. Egoera txarrenetan pertsonak hiltzea lortzen dut. Nire momentu garrantzitsuenak hauek dira: eskolak itxi zituztenean, berrogeialdia hasi zenean, telebistan eta egunkarian agertu nintzenean… baina momentu zailena txertoa egin zutenekoa da. Gaur egun oso kutsagarria naiz eta mundu osotik nabil pertsonak eta haien defentsak gaixotzen. Txinan hasi nintzen eta hasi zen guztia. Jende asko hil zen eta gaixotu zen. Orduan, txertoa bilatzen hasi ziren. Txertoak hasi zirenean ni oso arritua egon nintzen. Gainera, broteak sortu ditut mundu osotik. Nire buruaz harro sentitzen naiz jendea asko gaixotu nuelako eta txarto pasatu zutelako.Coronavirus - ISGLOBAL

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.

Erresuma Batua