2021-01-27

ESKUMUTURREKO ERLOJUA

 Ni, Lierren eskumuturreko erlojua naiz eta 2019an erosi ninduten Lierren aitak eta berak.

Xiaomi Mi Band 4 Global Version, Pulsera inteligente con pantalla a colorOrain etxean nago alferrarena egiten “Lierrek ez nauelako aurkitzen”. 

Ni sortu nintzen Lierrekin egoteko, etxean nago eta berak ez nau aurkitzen.

Nire funtzioa ordu zehatza, erritmo kardiakoa, urratsak zenbatzea... Lierreri esatea da.


Momentu garrantzitsu bat izan zen Menorkan, igerilekuan, Lierrek bere lagunekin jalasten zuen bitartean ni ordua esaten nengoen denbora guztian eta Lierrek bronka bota zidan, baina nik barre egiten  nuen. 


Gaur egun oso barregarria eta alaia naiz, nire lana oso ondo egiten dut.


Lehen, Lierrek Umore Onara joaten zen eta futbolean aritzeko ni kendu behar zuen eta motxilaren poltsiko ilun batean uzten ninduen, eta gainera, gero ez zuen gogoratzen ni berriro eskumuturrean ipintzea. Tristura sentitzen nuen. 


No hay comentarios:

Publicar un comentario

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.

Erresuma Batua