2021-01-27

 SsnsS Goku


    Kaixo, ni ssnss Goku naiz eta 736ko apirilaren 16an jaio nintzen.

Gizona eta unibertsoaren indartsuenetakoa naiz, jende askok esaten du "goku le gana" borrokatzen naizen bakoitzean eta irabazten amaitzen dut.

Egia esan, jendea dibertitzeko eta entretenitzeko balio dut. Irakurtzeko edo imajinatzeko baino ez dut balio.


    Nire bizitzako unerik berezienak hauek izan ziren: vegetta, freskagile eta Jirenekin borrokatu nintzenean.

Zoritxarrez bietan galdu nuen baina dibertigarria izan zen eta ez dut inoiz ahaztuko.


Horrelakoa naiz gaur egun:


Son Goku | Dragon Ball Wiki Hispano | Fandom    Behin Vegetaren aurka borrokatu nuenean, irabazi egin nuen. Oso pozik eta triste sentitzen nintzen aldi berean, nire lagunik hoberena sentitzen nuen, bera zen gehien fidatzen nintzenaz.


    Ez nago neure buruaz harro, beti uste nuen pertsona ona nintzela, baina, konturatu nintzen izakiak hil nituela, 7 dragoi bolak ez nituela oso ondo erabiltzen.

Betirako bizitza eman zidan desioa egin nuen. Katara Ball Z Con Caja Juego De 7 Bolas De Dragón Son Goku Con Estrellas  Correspondientes, Cosplay, color naranja, 4 cm (1737): Amazon.es: Ropa y  accesorios


No hay comentarios:

Publicar un comentario

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.

Erresuma Batua