2021-01-26

 PIRULETA


Kaixo ni piruleta naiz. 1800. urtean sortu nintzen. Denbora guztietan jendearen ahoetan

nago. Niri asko gustatzen zait jendearen ahoari  marrubia , menta… zaporea ematea.

Eta gozoki denda guztietan nago.


Ni bizi izan dudan momentu garrantzitsuenak izan dira, adibidez,jende gehienari nire zaporea gustatzean , zapore askotako izatean…

Gaur egun oso famatua naiz, jende askok erosten didalako. Munduko jende askori piruletak guztatzen zaizkie eta jende gehienak marrubizko zaporea gogoko dute. Zapore askotakoa naiz adibidez: marrubia cocacola…

Bizi izan dudan gertakari bat hau izan zen: 

Egun baten gozoki dendan nengoela neska bat aurreratu zen. Ez zekien zein zapore hartu eta bapaten ni hartu ninduen. Ahoa zabaldu zuen, ni bildurtuta negoen. Bere hortzak handi-handiak ziren ,gainera hortzak hori kolorez zeuden. ahoa hats handia zeukan. Neskak ez zuen pentsatu eta ahora eraman ninduen. Oso momentu desegokia eta nazkagarria pasa nuen.

Espero dut beste batek hartzen nau ahoa garbia izatea.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.

Erresuma Batua