2021-01-27

                                        Eskumako etxeko zapatilla


Ni eskumako etxeko zapatilla naiz. Duela 7 urte sortu nintzen, oraintxe nire etxean bizi naiz eta nire funtzioa nire jabeari hankak berotzean datza.


Nire momentu oberenak, nire anaiarekin eta nire jabeariarekin egoten naizenean izaten dira. 


Gaur egun, arrosa kolerokoa naiz eta oso berotsua naiz.


Carnaval Conciertos, Fiestas Y Sin Patrón, Con Objetos Celebración.  Ilustraciones Vectoriales, Clip Art Vectorizado Libre De Derechos. Image  44896972.Egun batean nire jabea etxetik joan zenean nik beste objetu guztiekin festa bat antolatu nuen Lanpara, erlojua, ispilua eta horrelko objektuekin.Lanparak hau esan zuen.

-Ze ondo pasatzen ari gara!- aipatu zuen.

-Egia! Oso ondo!- Erantzun nuen.

Ilustración de Niña Enojada y más Vectores Libres de Derechos de Agresión -  iStockDenak egon ginen ,oso ondo pasatzen eta tontakeriak egiten , baina bat-batean, nire jabea etorri zen! Oso urduri jarri nintzen. Dena batzen hasi ginen.Nire jabea bere logelara joan zen eta  dena hankaz gora aurkitu zuen.. 

-Baina baina, zer da hau!- esan zuen oso haserre.

Ni barrez hasi nintzen, eta nire jabea sutan zegoen.

Hori izan zen nire egunik onena nire bizitzan, ez dut inoiz ahaztuko.


No hay comentarios:

Publicar un comentario

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.

Erresuma Batua