2021-01-27

               TELETUBBIEN BUKAERA


Nire izena Po da eta 1997ko martzoaren 31an jaio nintzen.

Goiz-goizetik esnatu nintzen ,9:00etan hain zuzen. Komunera joan nintzen, aurpegia garbitu eta gosaltzera. Geroago, beste hirurekin topatu nintzen: Tinky Winky, Dipsy eta Laa- Laarekin. 

Gozaldu eta gero, gure kobazulotatik irten, abestu oso alai

eta Teletubbies deitutako gure programaa hasi zen, beste

egun berri bat bazen.


Abestia hasi zen eguzkia ateratzen eta lehen esan dudan

moduan kobazulotik ateratzen. Gure izenak esan genituen

irtetean eta dantzaria amaitu zen.


Bakoitzak bere gustoko objetu edo jostailu zeukan: Tinky-k Winky-k poltsa, Dipsy-k txano bat, Laa-Laa-k salto egiteko pilota bat eta nik patinetea.


 Gero, bakoitzaren burutako formak argitu ziren eta Dipsy-ren pantallan ume batzuk agertu ziren esaten nola zaintzen den baserri bat.



Hurrengoan, siesta bat bota genuen laurok. Baina, besteak

esnatu ziren eta nirebila joan ziren. Orduan, Bakoitzak bere

ohean eta bere mantarekin. Orduan azkar-azkar itxaron nuen

besteak lokartu arte eta jolastera joan nintzen eskutuan nire

patinetearekin.berriro lokartu ginen baina oraingoan Laa-Laa

esnatu zen bere salto egiteko pilotarekin. Eta esnatu egin ginen

bere bila joateko eta horrela denok egin

arte. 



Baina, momentu batean gauza harrigarri bat gertatu zen.

Tiki Winki-ren papela egiten zuena hil egin zen!!! Denok oso

triste eta negarrez egon ginen.Bi egun eta gero bere hiletara joan

ginen. Baina, ez dugu inoiz ahaztuko momenturik hoberenak

non berarekin egon ginenean, adibidez: jostailuekin jolasten,

gauza berriak aurkitzen eta probatzen…


Azkenean Tinki Winki hil zenez gure programa amaitu egin zen baina beti eukingo dugu Teletubbie urdina eta umeak gurebihotzean.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.

Erresuma Batua